همه چیز برای همه

استفاده از درایو مجازی امروزه به یکی از متداول ترین کارها برای استفاده از ایمیج ها به جای اصل لوح فشرده تبدیل شده است. وقتی کاربری از اصل لوح فشرده برای هرکاری ، مثلا انجام بازی ها یا اجرای نرم افزارهای خاص استفاده می کند اول این که اصل لوح فشرده پس از مدت زمان کوتاهی خراب یا به طور کلی عمر آن کم خواهد شد ؛ با اصطکاک دیسک خوان عمر دیسک خوان نوری هم کاهش پیدا خواهد کرد و در نهایت هم مطمئنا سرعت بارگزاری به واسطه وجود قطعات فیزیکی کمتر از حالت اجرا به صورت مجازی خواهد بود. اما ساخت درایور مجازی بسیار ساده تر از آن چیزی است که همه ما فکر آن را می کنیم. تنها لازم است یک نرم افزار شبیه ساز نصب و ایمیج هایی که از لوح های فشرده مختلف گرفته شده اند را در آن ها بارگزاری کنیم. Virtual Clone Drive را حتما همگی به خوبی میشناسید و با این نام آشنایی کامل دارید.همانطور که مطلع هستید شرکت Clone که یکی از معروفترین نرم افزارهای رایت CD-DVD و ایمیج گیری را با نام CloneCD و CloneDVD را به جمع نرم افزارهای مخصوص رایت عرضه کرد، در ابتدا به همراه نصب CloneCD این نرم افزار را نیز نصب میکرد و شما میتوانستید از درایو مجازی Clone هم استفاده کنید. ولی هم اکنون این 2 نرم افزار را از یکدیگر جدا کرده تا هر کسی که به این نرم افزار احتیاج پیدا کرد آن را به راحتی دانلود و نصب کند. Virtual Clone Drive دقیقا همانند یک CD-DVD درایو واقعی عمل میکند و فقط مجازی است. شما به راحتی میتوانید ایمیج هایی که با نرم افزارهای دیگر این شرکت گرفته اید (CloneDVD و CloneCD) را با Virtual Clone Drive باز کرده و همانند DVD یا CD اصلی و فیزیکی از آن بهره ببرید.
این نرم افزار یک مزیت بسیار خوبی که دارد این است که امکانات بسیاری را به صورت کاملا مجانی در اختیار کاربران قرار میدهد.

برای دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید . . .



ادامه مطلب ...


فایل های فشرده ایمیج از کاربردهای متفاوتی برخور دارند برای اینکه بتوان از آنها بدون رایت دیسک در کامپیوتر استفاده نمود باید از یک نرم افزار درایو مجازی بهره گرفت.  نرم افزار DAEMON Tools مشهورترین نرم افزار سی دی و دی وی دی رام مجازی است که به شما کمک می کند تا فایل های ایمیج را بدون رایت دیسک در کامپیوترتان اجرا کنید.  همچنین از این نرم افزار میتوان برای اجرای بازی ها بدون نیاز به CD و DVD استفاده کرد.  این برنامه از فرمت های cue/bin, iso, ccd (CloneCD), bwt (Blindwrite), mds (Media Descriptor File), cdi (Disjuggler), nrg (Nero - must have ImageDrive installed), pdi (Instant CD/DVD), b5t (BlindWrite 5) پشتیبانی می کند.

برای دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید . . .



ادامه مطلب ...


نرم افزار PowerISO یکی از قدرتمندترین ابزارهای پردازش Image های CD و DVD می باشد, که اجازه باز کردن، Extract، ساختن، ویرایش، فشرده سازی، رمز گذاری، جداسازی و تبدیل فایل های ISO را به شما می دهد. Mount کردن اینگونه فایل ها در Drive مجازی داخلی ایجاد شده توسط همین نرم افزار و پردازش تقریبا تمامی Image های CD و DVD از دیگر کار ها این نرم افزار می باشد.
قابلیت پشتیبانی از تمامی فایل های Image مانند Format های ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و غیره...
ساخت چندین Drive مجازی برای استفاده چند Image بصورت همزمان نیز از دیگر توانایی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار یک Drive CD/DVD مجازی ساخته و فایل Image شما داخل آن مانند این است که شما آن فایل را بروی سی دی یا دی وی دی رایت کرده باشد و در حال مرور از روی سی دی و دی وی دی باشید.

برای دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید . . .

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبسایت
آخرین مطالب
نويسنده
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه جیز برای همه و آدرس all4all.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 26374
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content